პროექტის თემა
|
მსოფლიოს შვიდი საოცრება
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეისწავლიან,უკეთ
გაიაზრებენ და აღიქვამენ განსხვავებულ კულტურულ
ნაგებობებს.მათ დანიშნულებას დაახარისხებენ მსოფლიო საოცრებებს,რომელი იყო
ყველაზე დიდი და ყველაზე ძველი.რომელმა გაძლო უფრო დიდხნს და რომელმა ნაკლებხანს
ან რომელია ნაგებობა და რომელი ქანდაკება.
თოთოეული მოსწავლე
უკეთ გაიაზრებს პირად პასუხის მგებლობას ერთობლივად გაწეულ საქმიანობაში.
|
პროექტის
მიზნები
|
ისტ.Vii.10.მოსწავლეს
შეუძლია მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
Vii კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
28.
განსაკუთრებული მიდგომების
საჭიროების მქონე მოსწავლე არ არის
|
პროექტის ხანგრძლივობა
|
2 კვირა
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
მოსწავლეები ჩამოთვლიან
მსოფლიო საოცრებებს .დაახასიათებენ ,განასხვავებენ,აკავშირებენ, მსჯელობენ მათ მსგავსება-განსხვავებაზე
,აკეთებენ პრეზენტაციებს.სარგებლობენ ინტერნეტით .
|
პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
Vii კლასის სახელმძღვანელო.
წიგნი „მსოფლიოს შვიდი
საოცრება“.
https;//ka.wikipedia.org
|
შეფასება
|
·
ინფორმაციის
მოძიება და ორგანიზება
·
პრეზენტაციის
უნარი
·
მსჯელობა
|
პროექტის მსვლელობა
|
1.
ჯგუფების ჩამოყალიბება
.
2.
დავალებების მიცემა
მოსწავლეთა ინტერესბიდან გამომდინარე.
3.
სამუშაო ვადის განსაზღვრა.
4.
პროექტზე მუშაობის
დროს მასწავლებლის კონსულტაციები.
5.
პრეზენტაციისთვის მომზადება
6.
პრეზენტაცია
7.
პროექტის შეჯამება
/შეფასება
|
პროექტის ხელმძრვანელი
|
ს.ცნობილაძე
|
ელ-ფოსტა
|
s.cnobiladze24@gmail.com
|
Wednesday, 17 June 2015
პროექტი "მსოფლიოს შვიდი საოცრება"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment